Wat is gehoste Cloud VoIP?
Een gehost PBX-systeem is een systeem waarbij uw telefoonsystemen via internet verbinding maakt met Voiced die uw PBX-systeem in de cloud host of die u de mogelijkheid geeft om uw PBX in de publieke cloud te hosten (met Voiced 3CX kunt u bijvoorbeeld uw telefooncentrale op Amazon, Google, Microsoft Azure en meer hosten).Dus wat zijn de voordelen van het gebruik van deze opstelling? Hier zijn vijf voordelen van het gebruik van gehoste VoIP:
1. U bespaart op installatiekosten: een van de belangrijkste voordelen van gehoste VoIP komt tijdens de installatie: er hoeft eigenlijk niets ter plaatse te worden geïnstalleerd, dus de installatie kost weinig.
2. U bespaart op onderhoudskosten: in tegenstelling tot VoIP op locatie is het onderhoud van gehoste VoIP veel budget-vriendelijker.
3. U hebt geen gespecialiseerd IT-personeel nodig: naast de initiële kosten van een VoIP-installatie op locatie, is een van de belangrijkste uitgaven voor uw bedrijf de noodzaak om IT-personeel te hebben dat uw VoIP-systeem kan beheren . Met Voiced VoIP is er, ongeacht de grootte van uw organisatie, zelden behoefte aan gespecialiseerd IT-personeel.
4. Het is een stuk eenvoudiger om uit te breiden / schalen zonder extra apparatuur te kopen: hoewel velen dol zijn op de controle die een on-premise VoIP-service hen geeft, is een van de kosten van het gebruik van on-premise VoIP vertraging wanneer u wilt opschalen of uitbreiden uw VoIP-systeem. Dit probleem bestaat niet met gehoste VoIP. U kunt uw VoIP-systeem uitbreiden zonder extra apparatuur aan te schaffen; u hoeft alleen maar met ons te praten en wij doen het nodige.
5. Upgrades en onderhoud zijn meestal snel en geautomatiseerd: een van de belangrijkste voordelen van het gebruik van gehoste VoIP is dat u snelle en geautomatiseerde updates krijgt – meestal op de achtergrond uitgevoerd zonder dat u het weet. Dit zorgt ervoor dat u altijd een betrouwbare en veilige VoIP-configuratie gebruikt.