Softphones

Gebruiksvriendelijke softphones voor Windows en Mac

3CX biedt krachtige softphones voor Mac en Windows, zodat u eenvoudig al uw telefoongesprekken kunt beheren, zowel op kantoor als thuis en onderweg, met behulp van uw pc of laptop. In tegenstelling tot andere telefooncentrales zijn er geen extra licentiekosten – en omdat de apps volledig geïntegreerd zijn, zijn ze eenvoudig te implementeren en beheren voor de beheerder, en ook eenvoudig in gebruik voor uw werknemers.
Gebruik softphones om te bellen en gebeld te worden

Met de 3CX VoIP-softphones voor Windows en Mac kunt u uw oproepen beheren vanaf uw desktop en kunt u bellen, gebeld worden en gesprekken doorverbinden via de zakelijke telefooncentrale op uw computer, ook als u niet op kantoor bent. Of combineer een 3CX-app met een headset om uw volledige vaste lijn te vervangen.

  • Bel met uw IP-telefoon vanaf uw Windows-desktop met CTI-modus
  • Toegang tot een volledige set UC-functies
  • Eenvoudig in gebruik en beheer met intuïtieve interface
  • Werk alsof u op kantoor bent en verlaag de kosten

 

Beheer uw gesprekken met het 3CX Switchboard

De 3CX-apps voor softphones hebben een krachtige switchboard-functie waarmee u zelf kunt bepalen hoe u actuele oproepen ziet en beheert. U kunt kiezen uit vijf verschillende weergaven, zodat er altijd een geschikte weergave is voor de verschillende functies binnen uw bedrijf
  • Oproepen slepen en neerzetten voor snel doorverbinden
  • Ideaal voor callcenters, met Wallboard en Q-Manager
  • Bekijk eenvoudig de aanwezigheid van collega’s
  • Eenvoudig beheer van inkomende gesprekken met receptionistweergave
Integratie met MS Exchange, Google, Outlook enz!

Bel direct vanuit uw CRM-pakket. Inkomende telefoongesprekken worden gekoppeld aan klanten dankzij nummerherkenning, en vastgelegd in uw CRM-systeem. Alle inkomende en uitgaande telefoongesprekken worden nauwkeurig vastgelegd, inclusief de gespreksduur, zodat u rapporten kunt genereren die inzicht bieden in de activiteiten van klanten en medewerkers.

  • Gebruik MS Exchange, Microsoft Outlook of een intern telefoonboek
  • Direct bellen vanuit uw CRM-pakket
  • Cryptische beller-id’s worden omgezet in de naam van de klant
  • Rapporten over activiteiten van klanten/werknemers, geen handmatige registratie