Uw UC-oplossing vereenvoudigd
Hoe groot of klein uw bedrijf ook is, met de juiste Unified Communications-oplossing kunt u uw zakelijk communicatie naar een hoger niveau tillen en de samenwerking verbeteren, de productiviteit een boost geven, de mobiliteit vergroten en de klantervaring optimaliseren. 3CX beschikt over geïntegreerde UC-functionaliteit, standaard aanwezig in lokale installaties en in versies in de cloud. U beschikt over één gebruikersvriendelijk platform – add-ons en extra’s zijn niet nodig Met de moderne, intuïtieve 3CX-apps voor VoIP-softphones en smartphones hebben gebruikers direct toegang tot communicatietools zoals status, instant messaging, webconferenties, de mogelijkheid te chatten en praten met websitebezoekers, fax & voicemail naar e-mail en meer. |
Bekijk de status van collega’s
De mogelijkheid om de status van collega’s te bekijken bespaart u veel tijd, voorkomt onnodig doorverbinden, beperkt het aantal voicemails en maakt het samenwerken met medewerkers die elders werken, eenvoudiger dan ooit. Wilt u ongestoord aan een project kunnen werken? Pas uw status aan om te zorgen dat u niet steeds wordt gestoord.
|
|
Faxen en voicemail naar uw mailbox
Inkomende faxen worden omgezet naar PDF en per e-mail naar gebruikers verzonden, zonder extra faxserversoftware. Ook worden voicemails omgezet in geluidsbestanden en per e-mail doorgestuurd.
|
Instant Messaging/tekstchat
Laat uw medewerkers met elkaar communiceren via tekstberichten, zonder tussenkomst van externe berichtensystemen of de uitwisseling van privételefoonnummers. 3CX-gebruikers kunnen elkaar altijd en overal berichten sturen via de 3CX-apps voor web, Mac, Windows, iOS en Android – een échte Unified Communications-oplossing!
|
|
Bellen met één klik via elke browser of CRM
Met de 3CX Click to Call-extensie voor Chrome en Firefox kunt u rechtstreeks vanuit uw browser of CRM bellen via de 3CX-webclient. Bel met één klik van uw muis, zonder nummers te moeten kopiëren en plakken.
|